ápr
10

Baba ételek

| Szerző: Andul | 10:27 pm

Az összes szakirodalom azt írja, hogy 6 hónapos kor alatt a babáknak anyatejre, hiányában tápszerre van szükségük. Az én anyumnak bőven van tejcije, másik két babát is etet. Mégis egyfolytában kísérletezik rajtam, velem.

Most éppen almát reszelt le és anyatejjel keverte össze. Azt gondolta nekem uzsonnának. Szegényke sokat dolgozott vele, de egy porcikám sem kívánta! Nem is ettem meg.

Valaki mondja meg neki, hogy majd, ha fél éves leszek, akkor adjon nekem répát, meg banánt, meg egyéb finomságokat, nyamiságokat. Palacsintát! Sok túróval, mézzel, almával - oda lehet - meg ilyesmivel. Addig meg tejcit kérek. Ma például sikerült szereznem uzsonnára! :-)

20070420anyatej.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mimom.blog.hu/api/trackback/id/tr204381821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása