máj
19

wellnesseltem, biza

Címkék: séta wellness | Szerző: Andul | 8:28 pm

hát az úgy volt, hogy a mamit és a nagymamit nem akartam felügyelet nélkül elengedni ma reggel a kozmetikába, hát elkísértem őket.

jó helyre mentek, elismerem. én felfedeztem a játszósarkot, a csajok meg élvezkedtek.

fogadok, mami jobban izgult, mint én.

wellnes.jpg

szóval, jó hely, megengedem a mainak, hogy máskor is eljöjjön ide.

alaposan el is fáradtam, nagymamival sétáltam egyet, amíg a mami vásárolt. illetve nagymami sétált, aztán, amikor megállt, pihizni és nem ringatta a popsimat, hát azonnal felébredtem. micsoda dolog ez, kérem! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mimom.blog.hu/api/trackback/id/tr24526348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása